Λίγα λόγια για εμάς

kgkouma

Η Καλλιόπη Γκούμα, γεννημένη το 1977, μεγάλωσε σε μία οικογένεια με ριζωμένες τις μικρασιατικές καταβολές, το βαθύ αίσθημα αλληλεγγύης, της δικαιοσύνης και της ισότητας που την κατεύθυνε από πολύ νωρίς στις ανθρωπιστικές επιστήμες. Το 2001 ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο δημόσιο ΙΕΚ στο τμήμα προσχολικής αγωγής Καθημερινής φροντίδας παιδιών με ειδικές ανάγκες και πέτυχε στις εξετάσεις πιστοποίησης. Το 2004 εισήχθη στο Τμήμα Λογοθεραπείας, στο ΑΤΕΙ Πατρών από όπου και αποφοίτησε το 2008, με βαθμολογία 7,95, «λίαν καλώς», με την κατάθεση της διπλωματικής πτυχιακής εργασίας με θέμα «Χορήγηση της δοκιμασίας ERNNIαφηγηματικού λόγου σε παιδιά Β τάξης Δημοτικού και σύγκριση της επίδοσης τους με την κλίμακα λεξιλόγιό του Αθήνα τεστ- πιλοτική έρευνα» με «άριστα», 10.

Η ψυχική της ανάγκη για βαθύτερη γνώση στον τομέα της ειδικής αγωγής και η διαρκής αναζήτηση της την οδήγησε στην εισαγωγή και φοίτηση το 2020 στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΜΠΣ ειδικής αγωγής- special education στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΕΚΠΑ στο τμήμα εκπαίδευσης και αγωγής στην προσχολική ηλικία ΤΕΑΠΗ. Η στήριξη και η αγάπη της οικογένειας της την ενθάρρυναν να ολοκληρώσει τις σπουδές το 2023.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας, η ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση και εποπτεία είναι αδιάκοπη. Από το 2008, ξεκίνησε την εκπαίδευσή της σχετικά με τις διαταραχές του φάσματος του αυτισμού με το Πρόγραμμα δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH ,την εναλλακτική μέθοδος επικοινωνίας PECS, την πολυαισθητηριακη μέθοδο touch &say (Αγγιξε και πες) της Hicks J., το πρωτόκολλο M.O.R.E που αφορά τη συσχέτιση μεταξύ του συγχρονισμού απομύζηση/κατάποση/αναπνοή (ΑΚΑ) με τη συμπεριφορά, τη μάθηση, την στασική ανάπτυξη, τη σίτιση, την επικοινωνία, την εγρήγορση, Το ΕΔΑΛΦΑ, εργαλείο εντοπισμού του λειτουργικού επιπέδου του αυτιστικού φάσματος σε όλους τους τομείς ανάπτυξης, το πρώτο επίπεδο της εκπαίδευσης PRT – Καίριες δεξιότητες από την Koegelμία θεραπεία συμπεριφορικής παρέμβασης, βασισμένη στις Αρχές της Εφαρμοσμένης Συμπεριφορικής Ανάλυσης –ΑΒΑ, που αναφέρεται αρχικά στην παρουσία κινήτρου και την δυνατότητα να ανταποκρίνεται κάποιος σε πολλαπλά σήματα-cues. Το 2015 ολοκλήρωσε την εκπαίδευση για τα προβλήματα σίτισης και παιδικής δυσφαγίας με εισηγήτρια την Doree Bloom, το 2016 συμμετείχε στο πρόγραμμα Ψυχοθεραπεία Κοινωνικής και Συναισθηματικής Ανάπτυξης - ΨΚΣΑ στη διαχείριση των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος Μέσης και Υψηλής Λειτουργικότητας, το 2017 στην εκπαίδευση για τη θεραπεία του τραυλισμού από τον κο Φούρλα “Palin PLC”. Τα 2018, ενθουσιάστηκε με την εκπαίδευση του Attention Autism, μοντέλο παρέμβασης που στοχεύει στην ανάπτυξη φυσικής και αυθόρμητης επικοινωνίας μέσω της χρήσης δραστηριοτήτων που βασίζονται στην οπτικά ερεθίσματα και κινητοποίηση της Davies G. Το 2019 είχε την τύχη να παρακολουθήσει το Hanen “Teacher Talk”: Διεθνώς Πιστοποιημένο Πρόγραμμα Hanen για Επαγγελματίες Πρώτης Παιδικής Ηλικίας, εξ αποστάσεως εκπαίδευση του ΕΚΠΑ. Το 2020, ολοκλήρωσε την ετήσια εκπαίδευση Αποκατάστασης των μαθησιακών δυσκολιών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της κα Μαυροειδή Α. Επιπλέον παρακολούθησε σεμινάρια θεατρικού παιχνιδιού και αυτοσχεδιασμού. Οργάνωσε εκπαιδευτικές ομάδες παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, με στόχο την αυτοεκτίμηση, την επικοινωνία, την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και την αυτονομία.

Από την αποφοίτησή της έως και το 2010 υπήρξε συνεργάτιδά της Eταιρείας Ψυχικής Υγείας παιδιού και εφήβου Αιτωλοακαρνανίας ΕΨΥΠΕΑ στο Μεσολόγγι. Συμμετείχε στη συγγραφική ομάδα και παρουσίαση σε συνέδρια και εκπαιδεύσεις του ΕΔΑΛΦΑ, του διαγνωστικού εργαλείου του επιπέδου λειτουργικότητας του φάσματος του αυτισμού σε όλους τους τομείς ανάπτυξης. Το 2010 και για δυο περίπου έτη, υπηρέτησε στο Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών στο τμήμα Συμβουλευτικού σταθμού, με σκοπό τη διάγνωση και θεραπεία παιδιών με δυσκολίες στο λόγο την ομιλία και την επικοινωνία. Παράλληλα εργάστηκε ως λογοθεραπεύτρια σε διάφορα κέντρα ειδικών θεραπειών.

Με συνοδοιπόρο το ήθος, το σεβασμό και την αγάπη προς στο παιδί, στις ανάγκες της ανάπτυξης του και την οικογένεια του, ξεκίνησε το 2011 τη λειτουργία του δικού της θεραπευτικού πλαισίου «Λογοθεραπεία και ειδική αγωγή» στη Νέα Σμύρνη, ως λογοθεραπεύτρια και επιστημονική υπεύθυνη, όπου και συνεχίζεται αυτό το ταξίδι με τη συνεργασία καταρτισμένων και με ήθος συνεργάτες. Παράλληλα, το 2015 και για δύο χρόνια πρόσφερε την εθελοντική της εργασία στο παράρτημα του ΠΓΝΠΑ Παναγιώτη και Αγλαΐα Κυριακού στο τμήμα της κοινωνικής αναπτυξιακής ιατρικής υπό την παιδίατρο- αναπτυξιολόγο κα Καραντάνα Ε., με σκοπό την διαφοροδιάγνωση παιδιών με ειδικές, διάχυτες αναπτυξιακές και γλωσσικές διαταραχές. Από το 2019 έως 2023 εργάστηκε παράλληλα ως αναπληρώτρια ειδική βοηθός σε ενιαία και ειδικά νηπιαγωγεία, ειδικά δημοτικά και γυμνάσια, ώστε να βιώσει την εμπειρία της σχολικής πραγματικότητας εκ των έσω.

«Πάνω από όλα όμως η αγάπη της οικογενείας της και η αγκαλιά του γιου της, τη γεμίζουν με ενέργεια, ώστε να αποδίδει στο έπακρο των δυνατοτήτων της ως θεραπεύτρια και ως μητέρα. Οι εκπαιδευτικές και επαγγελματικές απαιτήσεις της υψηλές, η διαρκή προσπάθεια της έμπνευση μας» (συγγραφή Ανδρεαδάκη Γ. ,Αθήνα, 2023) .

 

valkaloglouΟ Κωνσταντίνος Βακάλογλου είναι λογοπεδικός. Γεννήθηκε στην Ναύπακτο το 1975. Το Σεπτέμβριο του 1996 ξεκίνησε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο της Σόφιας «Σβ. Κλήμεντ Οχρίντσκι» και το 2002 πήρε το πτυχίο DIPLOMA - (MAGISTR} ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΗΣ. Από τότε έχει εργαστεί σε διάφορα κέντρα λογοθεραπείας, σε οικοτροφείο και σε Φυσιοθεραπευτική μονάδα παιδιού. Κατά τη δωδεκαετή εμπειρία ασχολήθηκε με την αποκατάσταση διαταραχών άρθρωσης- φωνολογίας, την ειδική γλωσσική διαταραχή, δυσφασία, δυσπραξία, τις δυσκολίες κατάποσης, τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, Νοητική υστέρηση, ΔΕΠ-Υ, τραυλισμό κ.α. Έχει εκπαιδευθεί στην μέθοδο εκμάθησης λόγου Μάκατον και στην οπτικοκιναισθητική μέθοδο touch & say και έχει παρακολουθήσει και άλλα εκπαιδευτικά σεμινάρια και συνέδρια.

 

fakoudiΗ Φακούδη Ανθούλα είναι ψυχολόγος – ειδική παιδαγωγός και τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών αξιοποιώντας τη μεθοδολογία και το υλικό αποκατάστασης της κα. Μαυροειδή. Το 2006 αποφοίτησε από τι Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών από το τμήμα του προγράμματος ψυχολογίας. Το 2008 έγινε κάτοχος του μεταπτυχιακού προγράμματος του Πανεπιστήμιου του Bristol με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Το διάστημα 2009-2013 παρακολούθησε μετεκπαιδεύσεις και επιμορφωτικά σεμινάρια στο ΑΒΑ, στο TEACCH και στο WISC-III. Επιπλέον, μετεκπαιδεύτηκε στην αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε μαθητές δημοτικού με την μεθοδολογία της κα. Ασημίνας Μαυροειδή, η οποία ήταν και η επόπτρια σε περιστατικά μαθησιακής αποκατάστασης.Εργάστηκε το 2007 ως ψυχολόγος στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ της Χίου κάνοντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες για την ανάπτυξη της επικοινωνίας και της διαχείρισης συναισθήματος των παιδιών του σχολείου. Το 2009 εργάστηκε στο Κέντρο ημέρας του ΔΙΚΕΨΥ, πρώιμη παρέμβαση στα παιδιά με ΔΑΔ. Το Σεπτέμβριο 2009- Ιούλιο 2014 εργάστηκε στο κέντρο Σύν-πραξη για παιδιά με αναπτυξιακές και μαθησιακές δυσκολίες αναλαμβάνοντας ειδικό μαθησιακό και ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα.

 

valviΗ Ανατολή Βάλβη είναι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθήνας. Έχει εκπαιδευτεί στην μέθοδο της αισθητηριακής ολοκλήρωσης και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και συνέδρια σχετικά με το γνωστικό της αντικείμενο. Επιπλέον είναι γνώστης της ελληνικής νοηματικής γλώσσας. Ασκεί το επάγγελμα από το 2008 έως και σήμερα και συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών.Η εμπειρία της περιλαμβάνει παρέμβαση σε παιδία προσχολικής και σχολικής ηλικίας, με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού, ΔΕΠ-Υ, νοητική υστέρηση, μαθησιακές δυσκολίες και εγκεφαλική παράλυση.

 

.